Projekt marketingových aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy házenkářského klubu Zubří – Ing. Kateřina KOČÍBOVÁ
Ing. Kateřina KOČÍBOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingových aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy házenkářského klubu Zubří
The Project of marketing activities of handball club Zubri in the section of sponsoring and advertisement
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami se specifickým zaměřením na ob-last sponzoringu a reklamy. Teoretická část práce je věnována sportu a sportovnímu mar-ketingu, jehož nedílnou součástí je sponzoring a reklama. Praktická část je zaměřena na házenkářský klub HC Gumárny Zubří, je popsána jeho sportovní činnost a zhodnoceny jeho sponzorské a reklamní aktivity. Na základě této analýzy …víceAbstract:
The thesis about marketing activities with specified area of sponzoring and advertising. The theoretical part of thesis is about sport and sport marketing, which is an inseparable part of sponzoring and advertising. Practical part of the disertation is talking about han-dball club HC Gumarny Zubri, there is described his sporting activity and evaluated in this area. On the base of this analysis are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Zveřejnit od: 4. 5. 2009
Identifikátor:
11144
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOČÍBOVÁ, Kateřina. \textit{Projekt marketingových aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy házenkářského klubu Zubří}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/21oehl/.
Jak správně citovat práci
KOČÍBOVÁ, Kateřina. Projekt marketingových aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy házenkářského klubu Zubří. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Barbora Večeřová