Adéla RICHTEROVÁ

Bakalářská práce

Význam pedagoga v procesu komplexní péče o dítě se speciálními potřebami

The importance of the teacher in the process of comprehensive child care with special needs
Anotace:
Obsahem této práce je popsat teoretickou a praktickou část dané problematiky role pedagoga v procesu komplexní péče. v teoretické části je popsán hlavně princip chodu komplexní péče v centru a seznamuji čtenáře s teorií metod komplexní péče. Teoretická část se také zabývá dítětem se speciálními potřebami a jsou zde vymezeny nejčastější diagnózy. Dále je popsána role samotného pedagoga. v praktické …více
Abstract:
The content of this thesis is to describe the theoretical and the practical part of the given issue the role of the educator in the process of comprehensive care. In the theoretical part, the principle of the operation of complex care in the center is mainly described and introduce readers to the theory of complex care methods. The theoretical part also deals with a child with special needs and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Bc. Pavel Adámek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RICHTEROVÁ, Adéla. Význam pedagoga v procesu komplexní péče o dítě se speciálními potřebami. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy