Marketingové komunikace Útulku pro zvířata v nouzi – Bc. Lucie NOVÁKOVÁ
Bc. Lucie NOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové komunikace Útulku pro zvířata v nouzi
Marketing comunications of non-profit organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací Útulku pro zvířata v nouzi ve Zlíně na Vršavě. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů z oblasti marketingové komunikace a jejích specifik v oblasti neziskového sektoru. Analytická část popisuje formy komunikace, které jsou využívány Útulkuem pro zvířata v nouzi. V práci jsou zahrnuty výsledky dotazníkového šetření týkajícího …víceAbstract:
This bachelor work is targeted on an analysis of marketing communication of the Shelter for animals in Zlin Vrsava. The theoretical part is oriented on the definition of ideas from marketing communication field and its specifics in non-profit segment. Analytic part describes forms of communication, which are used by the Shelter for animals. The outcomes of a questionary survey on knowledges about the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zveřejnit od: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7477
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Lucie. Marketingové komunikace Útulku pro zvířata v nouzi. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální styl útulku pro zvířata
Karolína GEMELOVÁ -
Markentingová komunikace neziskové organizace - útulek pro zvířata
David Fuchsa -
Návrh optimalizace sítě útulků pro zvířata
Andrea Mošťková -
Návrh a implementace webové aplikace pro portál zvířat
Lucie Zvelebilová -
Vizuální styl útulku pro zvířata, Zlín
Lenka Vomáčková -
Útulky pro zvířata a role médií v jejich fungování
Natálie Šafářová -
Útulky pro psy a současné trendy v adopci psů
Táňa Vařachová -
Evidenční systém pro zvířecí útulek
Michal FRÝBA