Testování stylů učení žáků na prvním stupni základní školy – Hana ZÁVORKOVÁ
Hana ZÁVORKOVÁ
Bakalářská práce
Testování stylů učení žáků na prvním stupni základní školy
Testing the learning styles of pupils in primary schools
Anotace:
Pro tuto bakalářskou práci bude nejdůležitější zjištění nejčastějšího smyslového stylu učení žáků pomocí vlastního vytvořeného dotazníku. Výzkum bude prováděn Základní škole Tyršova 1 v Novém Jičíně ve dvou třídách. Druhým krokem bude vytvoření vlastních učebních materiálů rozdělených podle dominujícího smyslu. S jejich pomocí budou otestováni žáci obou tříd. Na závěr budou zhodnoceny výsledky dotazníku …víceAbstract:
For this thesis will be important to determine the most common sensory learning style of students using own created questionnaire. Research will be conducted on Elementary School Tyršova 1 in Novy Jicin in two classes. The second step is to create own learning materials distributed by the dominant sense. With their help, the students will be tested in both classes. In conclusion, the results of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁVORKOVÁ, Hana. Testování stylů učení žáků na prvním stupni základní školy. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Styly učení dospělých studentů anglického jazyka a jejich studijní výsledky
Ladislava Nováková -
Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Barbora Striová -
Styly učení anglického jazyka u žáků 2. stupně ZŠ
Eliška Černá -
Metakognitivní schopnosti vysokoškolských studentů v souvislosti s jejich učebními styly
Simona KAMLAROVÁ -
Styly učení žáků
Monika Vaverková -
Styly učení žáků na druhém stupni
Petra Čepelková -
Styly učení žáků na 2. stupni ZŠ a na nižším stupni gymnázií
Jaroslava Vitoulová -
Mateřské styly u primátů a jejich důsledky pro mláďata
Eliška ČERNÁ