Možnosti volnočasových aktivit dětí se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Andrea ŘÍHOVÁ
Bc. Andrea ŘÍHOVÁ
Diplomová práce
Možnosti volnočasových aktivit dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Leisure activities of children with special educational needs
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku prožívání volného času dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části se věnuje základním pojmům, týkajících se problematiky volného času, dále jsou v práci definováni jedinci se speciálními vzdělávacími potřebami. Nedílnou součástí je i objasnění významu rodiny. Ve výzkumné části se formou kvalitativního šetření zabývá zjištěním, jak vybraní …víceAbstract:
The focus of the diploma thesis delves into the issue of the leisure time experiences of children with special educational needs. The theoretical part of the thesis is centered on fundamental concepts related to leisure time, and further, provide definitions of individuals with special educational needs. Additionally, as an integral component, the significance of the family is highlighted. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Pitnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘÍHOVÁ, Andrea. Možnosti volnočasových aktivit dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Řízení volnočasových aktivit / Řízení volnočasových aktivit
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková
Název
Vložil
Vloženo
Práva