Petra Kmínková

Bakalářská práce

Vliv vlogerů na budování značky

The Influence of Vloggers on Brandbuilding
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá vliv vlogerů na budování značky. Zaměřuje se především na aktivity beauty vlogerů. Cílem práce je analyzovat míru ovlivnění cílové skupiny beauty vlogerů. Měla by pomoci kosmetickým značkám s rozhodnutím, zda a jakým způsobem mají zapojit beauty vlogery do jejich komunikace. Teoretická část práce popisuje způso-by budování značky a také vysvětluje, jak do marketingové komunikace …více
Abstract:
This Bachelor Thesis examines the impact of vloggers on brand building. It focuses primarily on the activities of beauty vloggers. The aim of the thesis is to analyze the degree of influence on a target group of beauty vloggers. The thesis should help cosmetic brands to decide whether and how to engage beauty vloggers in their marketing communication. The thesis abounds with the term "target group …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kmínková, Petra. Vliv vlogerů na budování značky. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace