Martin NOVÁK

Bakalářská práce

Využití nástrojů propagace pro tvorbu marketingové strategie malého pivovaru

Using the tools of promotion for creating the marketing strategies of microbrewery
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití nástrojů propagace pro tvorbu marketingové strategie malého pivovaru. Konkrétně je zaměřena na minipivovar Koliba, který se nachází v Litoměřicích. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První část se zabývá vývojem českého pivovarnictví po roce 1989 a současným zhodnocením. Druhá část je zaměřena na analýzu postavení minipivovarů na českém pivním trhu a …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the using the tools of promotion for creating the marketing strategies of microbrewery. Specifically, it is focused on Koliba microbrewery, located in Litoměřice. This thesis is divided into three main chapters. The first charter deals with the development of Czech brewing since 1989 and current assessment. The second part focuses on the analysis of the position of microbreweries …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Václav Houžvička, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOVÁK, Martin. Využití nástrojů propagace pro tvorbu marketingové strategie malého pivovaru. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management