Mgr. Václav HŘÍCH

Diplomová práce

Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům

Analysis and an evaluation of advertising campaign that aimed at changing the attitude of the Slovaks towards the Roma people.
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou a vyhodnotením mediálnej kampane zameranej na zmenu postoja Slovákov voči Rómom. Opisuje východiskový stav pred kampaňou a súčasti pripravovanej mediálnej kampane. Analzuje navrhnuté kreatívne koncepty a navrhuje ich úpravy pred spustením kampane. Obsahuje pre test a post test postojov obyvateľov Slovenska k diskriminácií a vztahu Rómov a majoritného obyvateľstva …více
Abstract:
The thesis "Analysis and an evaluation of advertising campaign that aimed at changing the attitude of the Slovaks towards the Roma people" attempts to provide an analysis and an evaluation of the advertising campaign ``Living Together{\crqq} that ran in the Slovak media in the course of the year 2006 and that aimed at changing the attitude of the Slovaks towards the Roma people. It describes the initial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor: 4939

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HŘÍCH, Václav. Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace