Využití Braillova písma u žáků se zrakovým postižením – Petra MIKOLÁŠKOVÁ
Petra MIKOLÁŠKOVÁ
Diplomová práce
Využití Braillova písma u žáků se zrakovým postižením
How visually impaired students use Braille
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím Braillova písma u žáků se zrakovým postižením, kteří jsou vzděláváni na druhém stupni základních škol hlavního vzdělávacího proudu, tedy v inkluzi. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje Braillovo písmo - nácvik čtení a psaní Braillova písma a představení kompenzačních pomůcek. Dále uvádí problematiku základní terminologie zrakového …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the use of Braille in visually impaired students who are educated at the second stage of primary schools, ie in inclusion. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part presents Braille - practice of reading and writing Braille and the introduction of compensatory aids. It also presents the issues of basic terminology of visual impairment and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Karunová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKOLÁŠKOVÁ, Petra. Využití Braillova písma u žáků se zrakovým postižením. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění IVP ve vyučování AJ pohledem pracovníků SPC
Tereza PAVELKOVÁ -
Podíl spolupráce SPC s rodiči na rozvoji dítěte se sluchovým postižením
Michaela PILÁROVÁ -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Markéta Šťastná -
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Michaela Říhová -
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Macháčková -
Jazykové kompetence dítěte se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Barbora Mikysková -
Rizika spojená se šikanou učitele na základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Helena Gruszková
Název
Vložil
Vloženo
Práva