Strategie rozvoje města Valašské Klobouky – Soňa Kovaříková
Soňa Kovaříková
Bakalářská práce
Strategie rozvoje města Valašské Klobouky
Development Strategy of the Valašské Klobouky Town
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Strategie rozvoje města Valašské Klobouky. Cílem práce je provedení socioekonomické analýzy města, její vyhodnocení a navržení strategických cílů pro další rozvoj města. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část charakterizuje význam a tvorbu strategických dokumentů, přípravu a provedení SWOT analýzy a definuje základní pojmy týkající se obcí. Praktická část …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is Development strategy of the town of Valašské Klobouky. The aim of the thesis is to make socioeconomic analysis of the town, its evaluation and making a suggestion of strategic objectives for the further development of the town. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the importance and creation of strategic documents, preparation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zveřejnit od: 16. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kovaříková, Soňa. Strategie rozvoje města Valašské Klobouky. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika ve VSRR
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Houževnatost a výkonové strategie u hráčů fotbalu kategorie U14 a U15
Michael Studnička -
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
Michaela Žilinská -
Naplňování rámcových strategických dokumentů Evropské unie – případ strategie Evropa 2020 a Lisabonské strategie
Michaela Šamlotová -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Komparace aktivní a pasivní investiční strategie
Tomáš Andelík -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Efektivní náborová strategie a její prediktory
Linda Valouchova