Nikita Stepanov

Bakalářská práce

The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior

Abstract:
This thesis uses a mixed-methods approach to examine the impact of digital marketing on consumer behavior among Prague university students. A literature review, secondary data analysis, and a survey of 100 students assessed the effectiveness of Sushiman’s online marketing campaign. Findings indicate that while digital marketing increases brand awareness, word-of-mouth and search engines remain more …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2025
  • Vedoucí: prof. Ing. Mansoor Maitah, Ph.D. Ph.D.
  • Oponent: YuFeng Gao, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 24hniv 24hniv/2
16. 3. 2025
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.