The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior – Nikita Stepanov
Nikita Stepanov
Bakalářská práce
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior
Abstract:
This thesis uses a mixed-methods approach to examine the impact of digital marketing on consumer behavior among Prague university students. A literature review, secondary data analysis, and a survey of 100 students assessed the effectiveness of Sushiman’s online marketing campaign. Findings indicate that while digital marketing increases brand awareness, word-of-mouth and search engines remain more …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2025
- Vedoucí: prof. Ing. Mansoor Maitah, Ph.D. Ph.D.
- Oponent: YuFeng Gao, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
The Perceived Value and Effect of Social Media Marketing on Customer Engagement
Nabi Abbasaliyev -
The role of AI in advertising: A study of company practices and consumer perception
Aruzhan Serik -
Consumer Behavior
Maulik Batukbhai Senjaliya -
Consumer Behavior
Hiren Poonamchand Rathod -
Beyond customer perception of price discrimination: A consumer behavior analysis and its implications on aviation revenue management
Katharina Kusch -
Impact of social media marketing on consumer behavior in the context of Dhaka city, Bangladesh
Ektiar Uddin -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 24hniv 24hniv/2
16. 3. 2025