Spotřebitelské chování obyvatel Mělnicka při nákupu vína – Dominik Švarc
Dominik Švarc
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování obyvatel Mělnicka při nákupu vína
Consumer behavior of the inhabitants of the Mělník region when buying wine
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování obyvatel při nákupu vína. Víno jako produkt se stalo významnou součástí maloobchodní činnosti a je důležité porozumět spotřebitelům při nákupu vína v České republice. Pro vinaře je také důležité znát současné trendy a vlivy, které ovlivňují spotřebitele při nákupu. Česká republika má dlouhou historii v pěstování, produkci …víceAbstract:
The presented bachelor thesis deals with the issue of consumer behaviour of the population when buying wine. Wine as a product has become an important part of retail activities and it is important to understand consumers when buying wine in the Czech Republic. It is also important for winemakers to know current trends and influences that affect consumers when shopping. The Czech Republic has a long …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Consumer Behaviour in the Food Supplement Market
Viktorie Štorková -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Koushik Venkataraman
Název
Vložil
Vloženo
Práva