Ing. Michaela Flamíková

Diplomová práce

Využití virálního marketingu ve společnosti CZUB, a. s.

The Utilization of Viral Marketing at the Company CZUB, a. s.
Anotace:
Diplomová práca so zameraním na virálny marketing oboznamuje v teoretickej časti so základnou definíciou a jednotlivými typmi virálneho marketingu. Takisto popisuje ako vytvoriť úspešnú vi-rálnu kampaň. Súčasťou teoretickej časti sú poznatky a informácie z oblasti marketingového vý-skumu a marketingového prostredia. V analytickej časti bol zmapovaný súčasný stav virálneho marketingu v Českej republike …více
Abstract:
The master´s thesis is focused on Viral Marketing. There is defined the concept of the viral mar-keting and described how to create the successful campaign. The teoretical part icludes the basic knowledges and information from the field of marketing research and marketing environment. In the analytical part was mapped the current state of Viral Marketing in Czech republic, specifi-cally at the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Jiří Sedlačík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Flamíková, Michaela. Využití virálního marketingu ve společnosti CZUB, a. s.. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing