Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh – Bc. Jakub Motyčka
Bc. Jakub Motyčka
Diplomová práce
Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh
Introduction of Equator Wheels on Foreign Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá uvedením produktu na zahraniční trh při zachování prodejního modelu využitého v České republice a na Slovensku. Teoretická část zahrnuje úvod do marketingu, internetový marketing, content marketing, sociální sítě se zaměřením na Facebook a teorii spotřebního chování s důrazem na kulturní faktory ovlivňující spotřebitele. Analytická část práce se zabývá analýzou zkoumané …víceAbstract:
This diploma thesis deals with introduction of product on foreign market with preservation of selling model used in the Czech Republic and Slovakia. Theoretic part includes intro-duction to marketing, internet marketing, content marketing, social media sites with focus on Facebook and theory of consumer behavior with emphasis on cultural factors affecting consumer. Analysis part of the thesis contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Motyčka, Jakub. Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřebitelské chování
Lucia Holbíková -
Analýza spotřebitelského chování
Alžbeta Kurillová -
Global Marketing and Local Culture
Dimitri Kartozia -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Internet jako prostředek proniknutí na trh
Jakub Kofroň -
Adaptace marketingového mixu pro vstup na zahraniční trh
Filip Knob -
Vstup vybrané české firmy na zahraniční trh
Hana Abrmanová