Edukace v českém školství s pomocí asistenta pedagoga – Bc. Silvie Láníková
Bc. Silvie Láníková
Diplomová práce
Edukace v českém školství s pomocí asistenta pedagoga
Education in czech scholar system with the help of a teacher´s assistent
Anotace:
Diplomová práce se zabývá edukací v českém školství s pomocí asistenta pedagoga. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky o profesi asistenta pedagoga. Zabývá se problematikou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, popisuje žáky s diagnózou ADHD a v neposlední řadě objasňuje význam, tvorbu a strukturu individuálních vzdělávacích plánů. Praktická část obsahuje kvantitativní metodu realizovanou …víceAbstract:
Theses deals with education in the Czech education systém with help of an assistant tea-cher. Theoretic contains theoretical knowledge about the teaching assistant to deal with these issues to battery with special educational needs, descriges aky diagnosed with ADHD and finally clarifies the connotation, the formation and structure of individual educational plan. Practical part contains quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2015
Zveřejnit od: 27. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Láníková, Silvie. Edukace v českém školství s pomocí asistenta pedagoga. Brno, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová