Lenka HOLOUBKOVÁ

Bakalářská práce

Non-verbal features of textbooks aimed at different age levels

Non-verbal features of textbooks aimed at different age levels
Abstract:
This bachelor thesis is focused at analysis of non-verbal features in textbooks aimed at different age levels, more specifically textbooks of English used in third-grade, eighth-grade, and secondary school. Theoretical part describes textbook design, the reason and meaning in using various designs in textbooks. The practical part includes evaluation of the usage of design in selected textbooks.
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu neverbálních jevů v učebnicích pro různé věkové kategorie, přesněji učebnice angličtiny z 3. třídy, 8. třídy a střední školy. Teoretická část popisuje design učebnic a důvody i význam užití různých designů v učebnicích. Praktická část zahrnuje zhodnocení využití designu ve vybraných učebnicích, zvlášť pro každou věkovou úroveň.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOLOUBKOVÁ, Lenka. Non-verbal features of textbooks aimed at different age levels. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura

Práce na příbuzné téma