Rozvoj počáteční čtenářské gramotnosti v předškolním vzdělávání – Naďa MASAŘÍKOVÁ
Naďa MASAŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj počáteční čtenářské gramotnosti v předškolním vzdělávání
Developing incipient literacy in preschool education
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem předčtenářských dovedností v preprimárním věku. V teoretické části v první kapitole jsou vymezeny základní pojmy důležité pro téma bakalářské práce. V druhé kapitole je podrobně popsán rozvoj předčtenářské gramotnosti v předškolním vzdělávání a důležitá role rodiny. Třetí kapitola obsahuje charakteristiku předškolního dítěte a to hlavně v oblastech spojených …víceAbstract:
Bachelor thesis is dealing with before-reading (pre-reading) skills growth in pre-prime age. In theoretical part are in first chapter defined basic terms, which are important for bachelor thesis theme. In second chapter is describe in detail pre-reading grammar growth in pre-school age and also important family role. Third chapter contain pre-school children characteristic and mainly in field unite …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Radomíra Pelková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MASAŘÍKOVÁ, Naďa. Rozvoj počáteční čtenářské gramotnosti v předškolním vzdělávání. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Zátěžové programy a kompetence pedagoga v prostředí náhradní výchovné péče
Zdeněk RENDL -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Metody kritického myšlení v hodinách literatury
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza RÝDLOVÁ -
METODY VEDOUCÍ K ROZVOJI KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ETICKÉ VÝCHOVY A KŘESŤANSTVÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE
Renata GEHRINGER -
Výuka českého jazyka pomocí metody kritického myšlení
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol
Vendula Krejčíková