Regionální značení výrobků ve Zlínském kraji pohledem spotřebitelů – Bc. Jana Kofroňová
Bc. Jana Kofroňová
Diplomová práce
Regionální značení výrobků ve Zlínském kraji pohledem spotřebitelů
Regional Labelling of Products in the Zlín region by Customers Perspective
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě zhodnocení spotřebitelského chování ve vztahu k regionálnímu značení výrobků ve Zlínském kraji navrhnout vlastní doporučení a možné změny pro koordinátory vybraných regionálních značek v tomto kraji. Práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část je zaměřena na aktuální problematiku v oblasti marketingu a jeho základní pojmosloví, jako je marketing …víceAbstract:
The aim of the Master's thesis is to provide my own recommendations and possible changes for the coordinators of selected regional brands in the Zlín region on the basic of analysis of the consumer´s behaviour in relation to regional labelling of products in the Zlín region. The thesis is devided into two parts. The first one, theoretical part of this thesis is focused on current issues in the field …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva