Zhodnocení obchodního konceptu bez obalu v České republice – Bc. Tereza Králová
Bc. Tereza Králová
Diplomová práce
Zhodnocení obchodního konceptu bez obalu v České republice
Evaluation of the business concept "without packaging" in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem spotřebitelských preferencí v oblasti alternativních forem nákupu bez obalu. Cílem práce je zhodnocení spotřebitelských postojů a preferencí při nakupování v prodejnách „bez obalu“ a faktory, které spotřebitele ovlivňují během nákupního procesu. Teoretická část je vymezena pomocí literární rešerše odborné literatury a internetových zdrojů. Jsou zde popsány základní …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of consumer preferences in the field of alternative forms of shopping without packaging. The aim of the thesis is to evaluate consumer attitudes and preferences when shopping in "packaging-free" stores and the factors that influence consumers during the shopping process. The theoretical part is defined by means of a literature search of scientific literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Martin Beran, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Chování spotřebitele na trhu s bezobalovým prodejem
Adéla Herzánová -
Zhodnocení nákladů na obalové materiály v porovnání s zero waste maloobchodem
Tereza Vlková -
Spotřebitelské postoje a preference v kontextu zero waste a maloobchodního konceptu bez obalu
Alžběta Klapálková -
Zero waste jako téma v obecně technickém předmětu na 2. stupni ZŠ
Michaela STAUBEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva