Marketingové aktivity k prezentaci Česka jako turistické destinace – Martina Prouzová
Martina Prouzová
Bakalářská práce
Marketingové aktivity k prezentaci Česka jako turistické destinace
Marketing activities for the presentation of Czech as a tourist destination
Anotace:
Analyzovat marketingové aktivity k prezentaci České republiky. Zhodnotit nabídku a poptávku a vyhodnotit konkurenceschopné destinace. Navrhnout nové marketingové produkty.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.