Sociální vztahy ve třídě nadaných žáků z pohledu asistenta pedagoga – Bc. Pavlína Kopečková
Bc. Pavlína Kopečková
Diplomová práce
Sociální vztahy ve třídě nadaných žáků z pohledu asistenta pedagoga
Social Relations in Classrooms of Gifted Learners from the Perspective of a Teaching Assistant
Anotace:
Diplomová práce se soustředí na zjištění, jaké jsou sociální vztahy ve třídě nadaných žáků z pohledu asistenta pedagoga. Úvod práce je soustředěn na seznámení veřejnosti s tématem, které je pro většinu společnosti nemožné poznat v přímé interakci se skutečnou realitou, jak daná skupina žáků spolu žije. Teoretická část práce se zaměřuje na odbornou literaturu vztahující se k podstatě daného tématu, …víceAbstract:
This diploma thesis is aimed at study of social relationships in a class of gifted and talented pupils from a pedagogical assistant's point of view. The beginning of the thesis deals with explanation of the topic to the public. For most of people in general it is impossible to experience and understand it through direct interaction with reality in which a specific group of pupils live. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kopečková, Pavlína. Sociální vztahy ve třídě nadaných žáků z pohledu asistenta pedagoga. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga na prvním stupni vybrané základní školy
Jitka Kochová Novotná -
Vztahy asistenta pedagoga v kontextu vztahů (asistent žák, pedagog, rodič, ředitel školy).
Martina PIVODOVÁ -
Asistent pedagoga v procesu vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Eva Hrnčířová -
Vliv asistenta pedagoga na vztahy ve školní třídě s žákem s ADHD
Barbora LICKOVÁ -
Diagnostiky školní třídy z pohledu asistenta pedagoga: případová studie s prvky implementace do praxe
Marek Mynařík -
Asistent pedagoga, jeho role a význam při vzdělávání žáků a studentů se zrakovým postižením
Tereza HYBLOVÁ -
Mezilidské vztahy a socializace v americkém televizním seriálu Teorie velkého třesku
Nikola Kaňková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová