Marketingová situační analýza příspěvkové organizace DDM TREND – Tereza MIŠANIOVÁ
Tereza MIŠANIOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza příspěvkové organizace DDM TREND
Marketing situational analysis of allowance organization DDM TREND
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingová situační analýza příspěvkové organizace DDM Trend. Cílem práce je zpracování marketingové situační analýzy pro tuto příspěvkovou organizaci a následné navržení marketingové strategie pro DDM Trend. V rámci teoretické části se bakalářská práce zaměřuje nejprve na vymezení pojmu veřejný sektor, jeho úlohu v národním hospodářství a charakteristiku neziskových …víceAbstract:
The topic of this bachelor´s thesis is a marketing situational analysis of an allowance organization DDM Trend. The aim of the bachelor´s thesis is to elaborate the marketing situational analysis for this allowance organization and design its marketing strategy. The theoretical part of the bachelor´s thesis is focused on the definition of the term public sector, its role in the national economy and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIŠANIOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová situační analýza příspěvkové organizace DDM TREND}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/27fl09/.
Jak správně citovat práci
MIŠANIOVÁ, Tereza. Marketingová situační analýza příspěvkové organizace DDM TREND. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor