Zuzana DOBŠÍČKOVÁ

Bakalářská práce

Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

Effective use of sales-promotion tools at retail
Anotace:
V posledních letech vzrůstá rezistence spotřebitelů vůči reklamním sdělením, která jsou podávána tradiční masovou formou. Z výzkumů vyplývá, že až 70 % nákupních rozhodnutí je učiněno přímo na prodejní ploše. K tomu, aby toto rozhodnutí bylo věnováno výrobku, který chceme, je potřeba zákazníka správně oslovit. Důležitý komunikačním prvkem jsou proto POP materiály, které dokážou podnítit zákazníkovu …více
Abstract:
In recent years, the resistance of consumers to advertising messages, which are given by traditional mass, increases. Researches show that up to 70% of buying decisions are made right on the sales floor. In order to make this decision devoted to a specific product, it is needed to address a customer in the right way. Therefore POP materials are very important communication element, which are able to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18740

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOBŠÍČKOVÁ, Zuzana. Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe