Pavla AMBROŽOVÁ

Diplomová práce

Analýza marketingového mixu firmy MADETA a. s.

Analysis of marketing mix of a MADETA a. s. company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy MADETA a. s. V teoretické části jsem popisovala cílovou skupinu, segmentaci trhu a teorii marketingového mixu a jeho jednotlivé nástroje, ke kterým patří produkt, cena, distribuce a propagace. V praktické části jsem zjišťovala, jak je marketingový mix využíván v praxi. Dospěla jsem k závěru, že firma využívá vcelku dobře marketingový …více
Abstract:
This thesis is about analysis of marketing mix of a MADETA a. s. company. In the theoretical part I described a market group, a segmentation of the market and the marketing mix and its tools, which include a product, a price, a place and a promotion. In the practical part I explored how is the marketing mix used in practice. I came to a conclusion, that the company uses marketing mix quite well.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

AMBROŽOVÁ, Pavla. Analýza marketingového mixu firmy MADETA a. s.. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce