Michaela Cizkova

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Marketingová strategie Zonky s.r.o.

Anotace:
Cílem této práce je zanalyzovat současnou marketingovou strategii české peer-to-peer online společnosti Zonky s.r.o., zhodnotit její účinnost a navrhnout doporučení pro zlepšení stávajících marketingových aktivit. V teoretické části absolventské práce jsou popsány důležité pojmy vztahující se k marketingu a nastínění procesu marketingového plánování a v praktické části tyto teoretické poznatky aplikuji …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. et Ing. Denisa Chlustinová, DiS.
  • Oponent: Jakub Strýček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

VOŠES A SPŠPT

vyšší odborný program:
Účetnictví a finance

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.