Marketingová strategie Zonky s.r.o. – Michaela Cizkova
Michaela Cizkova
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Marketingová strategie Zonky s.r.o.
Anotace:
Cílem této práce je zanalyzovat současnou marketingovou strategii české peer-to-peer online společnosti Zonky s.r.o., zhodnotit její účinnost a navrhnout doporučení pro zlepšení stávajících marketingových aktivit. V teoretické části absolventské práce jsou popsány důležité pojmy vztahující se k marketingu a nastínění procesu marketingového plánování a v praktické části tyto teoretické poznatky aplikuji …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. et Ing. Denisa Chlustinová, DiS.
- Oponent: Jakub Strýček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
VOŠES A SPŠPT
vyšší odborný program:
Účetnictví a finance
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.