Marketingová strategie ceny společnosti TUI Travel PLC – Bc. Petra Skopalová
Bc. Petra Skopalová
Diplomová práce
Marketingová strategie ceny společnosti TUI Travel PLC
Marketing strategy of pricing of TUI Travel PLC
Anotace:
Má práce {\clqq}Marketingová strategie ceny ve společnosti cestovního ruchu`` se zabývá strategií tvorby ceny ve dvou modelech obchodování v oblasti cestovního ruchu {--} business to business a business to consumer. V první kapitole jsou vymezeny základní pojmy marketingového pojetí ceny. Druhá část je zaměřena na charakteristiku situační analýzy ve skupině dvou společností. V této části jsem se také …víceAbstract:
My final thesis {\clqq}Marketing strategy of pricing in tourism copany`` deals with the strategy of pricing in two business models in tourism {--} business to business and business to consumer. In the first part, basic terms of pricing are defined the. The second part is focused on the analysis of the group of two companies. I have also analysed the turism sector which indirectly affect the pricing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skopalová, Petra. Marketingová strategie ceny společnosti TUI Travel PLC. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika veřejného sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba výukové opory pro obor hotelnictví a cestovní ruch
Hana Koršalová -
Tvorba pracovního sešitu pro předmět Cestovní ruch v rámci příprav na maturitní zkoušku oboru Hotelnictví
Blanka Štrublová -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková -
Tvorba produktu cestovního ruchu ve venkovské destinaci Přerova nad Labem
Lukáš Milaniak -
Tvorba produktu cestovního ruchu pro zdrojový trh Ruska
Saška Saška -
Tvorba produktu cestovního ruchu pro oblast MICE
Dana Procházková -
Cestovní ruch v rámci EU
Andrij Studenyak -
Produkty cestovního ruchu: Tvorba netradičního produktu pro nezávislé cestovatele na Azorské ostrovy - ostrov Sao Miguel
Adéla Brožová