Bc. Petra Skopalová

Diplomová práce

Marketingová strategie ceny společnosti TUI Travel PLC

Marketing strategy of pricing of TUI Travel PLC
Anotace:
Má práce {\clqq}Marketingová strategie ceny ve společnosti cestovního ruchu`` se zabývá strategií tvorby ceny ve dvou modelech obchodování v oblasti cestovního ruchu {--} business to business a business to consumer. V první kapitole jsou vymezeny základní pojmy marketingového pojetí ceny. Druhá část je zaměřena na charakteristiku situační analýzy ve skupině dvou společností. V této části jsem se také …více
Abstract:
My final thesis {\clqq}Marketing strategy of pricing in tourism copany`` deals with the strategy of pricing in two business models in tourism {--} business to business and business to consumer. In the first part, basic terms of pricing are defined the. The second part is focused on the analysis of the group of two companies. I have also analysed the turism sector which indirectly affect the pricing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 9. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Skopalová, Petra. Marketingová strategie ceny společnosti TUI Travel PLC. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní