Návrh marketingovej kampane v prostredí sociálnej siete – Matej Becher
Matej Becher
Bakalářská práce
Návrh marketingovej kampane v prostredí sociálnej siete
Návrh marketingové kampaně v prostředí sociální sítě
Anotace:
Becher, M. Návrh marketingové kampaně v prostředí sociální sítě. Bakalářská práce. Brno, 2016. Na základě poznatků z teoretické části práce a analýzy vnějšího a vnitřního prostředí vybraného subjektu bude cílem bakalářské práce vytvořit návrh marketingové kampaně pro internetovou stránku s názvem Techbyz v rámci sociální sítě Facebook a zasazení kampaně do kontextu celé marketingové strategie subjektu …víceAbstract:
Becher, M. Draft of the Marketing Campaign in Social Network Environment. Bachelor thesis. Brno, 2016.The goal of this bachelor thesis is to create draft of the marketing campaign for web portal named Techbyz within social network Facebook, and also setting campaign into the overall context of the whole marketing strategy of the subject. This will be based on the findings from theoretical section of …víceAbstract:
Becher, M. Návrh marketingovej kampane v prostredí sociálnej siete. Bakalárska práca. Brno, 2016. Na základe poznatkov z teoretickej časti práce a analýzy vonkajšieho a vnútorného prostredia vybraného subjektu bude cieľom bakalárskej práce vytvoriť návrh marketingovej kampane pre internetovú stránku s názvom Techbyz v rámci sociálnej siete Facebook a zasadenie kampane do kontextu celej marketingovej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet
Název
Vložil
Vloženo
Práva