Eva Tichá
Bakalářská práce
Image obce Modrava
Image of Modrava Municipality
Anotace:
Bakalářská práce řeší image obce Modrava z pohledu současných a potenciálních návštěvníků. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu obcí, jeho specifikách a způsobu vytváření image. V praktické části jsou zkoumány texty deníku MF DNES a zpravodajského portálu iDNES.cz v letech 2010 a 2016 s cílem zjistit, zda se změnilo jejich vyznění ve vztahu k cestovnímu ruchu v Modravě. V druhé části …víceAbstract:
This bachelor thesis tackles the issue of image of Modrava´s municipality from the per-spective of existing as well as potential visitors. In the theoretical part of the thesis, fin-dings about the municipalities marketing, its specific features and the image creation methods are summarized. In the practical part, texts published in MF DNES daily newspaper and iDNES.cz news portal are examined to find …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tichá, Eva. Image obce Modrava. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Public relations vybrané instituce
Jan Němeček -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Personální marketing v kontextu Public Relations
Klára Vojtová -
Public relations a fundraising jako nástroje snižování finančních rizik neziskové organizace
Hana Kovářová Müllerová