Zápis dětí do 1. třídy ZŠ a jeho diagnostický význam – Mgr. Bc. Dana ŠATRANOVÁ
Mgr. Bc. Dana ŠATRANOVÁ
Diplomová práce
Zápis dětí do 1. třídy ZŠ a jeho diagnostický význam
Enrollment of children in primary school and its diagnostic significance
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zápisem dětí do první třídy základní školy a jeho diagnostickým významem. V teoretické části jsou vysvětleny obecné pojmy školní zralost, školní připravenost a školní nezralost. Následně jsou popsány principy a metody pedagogické a speciálně pedagogické diagnostiky. V další části se podrobně zaměřujeme na jednotlivé složky školní zralosti a v závěru práce je krátce popsán …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the enrollment of children in the first class of elementary school and its diagnostic significance. The theoretical part explains the general concepts of school maturity, school readiness and school immaturity. Then the principles and methods of pedagogical and special pedagogical diagnostics are described. In the next part we focus in detail on individual components of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠATRANOVÁ, Dana. Zápis dětí do 1. třídy ZŠ a jeho diagnostický význam. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
Eliška PERNIKÁŘOVÁ -
Diagnostika školní zralosti ve speciální pedagogice
Markéta Krausová -
Speciálněpedagogická diagnostika z hlediska školního poradenského pracoviště a školního speciálního pedagoga
Simona SZURMANOVÁ -
Školní zralost a školní připravenost dětí ke vstupu do ZŠ
Veronika ŠMEHLÍKOVÁ -
Školní zralost a připravenost u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela HÁJKOVÁ -
Školní zralost v pandemii Covid-19.
Anna JENČÍKOVÁ -
Školní zralost a připravenost potenciálně nadaného dítěte
Pavlína Rašíková -
Školní zralost a připravenost (diagnostika a intervence jako nástroje prevence školního neúspěchu)
Magdaléna ČÍŽKOVÁ