Werbestrategien deutscher Möbelhäuser auf dem tschechischen Konkurrenzmarkt – Tomáš NĚMEC
Tomáš NĚMEC
Bakalářská práce
Werbestrategien deutscher Möbelhäuser auf dem tschechischen Konkurrenzmarkt
Promotional Strategies of German Furniture Department Stores in the Czech Competitive Market
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is a description of advertising as a part of marketing strategy on the furniture market and emphasizing its typical features. The author elicited customers´ needs, their preferences and lack on the market.Elicited information helped to analyze effectivness of current marketing strategies, whether they are effective or if there are drawbacks in the communication between …víceAbstract:
Cílem bakalářské práce bylo popsat reklamu jako součást marketingové strategie na trhu s nábytkem a zdůraznit charakteristické rysy této činnosti, které jsou pro tento trh typické. Snažil jsem se zjistit, jaké potřeby mají zákazníci na trhu s nábytkem, co preferují nebo zda jim naopak na tomto trhu něco chybí. Z těchto poznatků se dá stanovit, zdali jsou současné marketingové strategie nastaveny správně …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zveřejnit od: 30. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2011
- Vedoucí: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NĚMEC, Tomáš. Werbestrategien deutscher Möbelhäuser auf dem tschechischen Konkurrenzmarkt. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace na lokální úrovni
Filip Mikule -
Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu
Vendula PĚRUŠKOVÁ -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Nábytek pro čekací zóny ve veřejném interiéru: zvýšení uživatelského komfortu pro sedací nábytek
Vítězslav Gaja -
Vliv marketingu vztahů na chování zákazníků společnosti SIGNAL-nábytek
Filip Novák -
Ohýbaný nábytek firmy Thonet a možné způsoby jeho datace
David Mikoška -
Nábytek značky Domestav v kontextu české nábytkové produkce
Petr Šolc -
Nábytek a interiérový design architekta Jana Srba: revize dosavadních poznatků
Magdalena Vargová