Tomáš NĚMEC

Bakalářská práce

Werbestrategien deutscher Möbelhäuser auf dem tschechischen Konkurrenzmarkt

Promotional Strategies of German Furniture Department Stores in the Czech Competitive Market
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is a description of advertising as a part of marketing strategy on the furniture market and emphasizing its typical features. The author elicited customers´ needs, their preferences and lack on the market.Elicited information helped to analyze effectivness of current marketing strategies, whether they are effective or if there are drawbacks in the communication between …více
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo popsat reklamu jako součást marketingové strategie na trhu s nábytkem a zdůraznit charakteristické rysy této činnosti, které jsou pro tento trh typické. Snažil jsem se zjistit, jaké potřeby mají zákazníci na trhu s nábytkem, co preferují nebo zda jim naopak na tomto trhu něco chybí. Z těchto poznatků se dá stanovit, zdali jsou současné marketingové strategie nastaveny správně …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zveřejnit od: 30. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NĚMEC, Tomáš. Werbestrategien deutscher Möbelhäuser auf dem tschechischen Konkurrenzmarkt. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 6. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta