Prázdninové aktivity a jejich specifika u dětí a žáků se zrakovým postižením. – Klára SENTLOVÁ
Klára SENTLOVÁ
Diplomová práce
Prázdninové aktivity a jejich specifika u dětí a žáků se zrakovým postižením.
Holiday activities and their specificities by children and pupils with visual impairments.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá prázdninovými aktivitami u dětí a žáků se zrakovým postižením. Hlavní otázkou šetření je: ?Jaká jsou specifika prázdninových aktivit u dětí se zrakovým postižením?? Pro šetření byly užity metody polostrukturovaného rozhovoru a vypracování kazuistik.Abstract:
The thesis is concentrated on holiday activities of children and pupils with visual disability. The main question of the investigation is: "What are the specifics of holiday activities of children with visual di-sability?" After the investigation were used methods of half structured interview and case studies development.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2013
Zveřejnit od: 10. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SENTLOVÁ, Klára. Prázdninové aktivity a jejich specifika u dětí a žáků se zrakovým postižením.. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva