Aktivizační metody a didaktické hry při výuce klinické propedeutiky – Bc. Lucie SCHUBERTOVÁ
Bc. Lucie SCHUBERTOVÁ
Diplomová práce
Aktivizační metody a didaktické hry při výuce klinické propedeutiky
Activation methods and didactic games during the clinical propaedeutic education
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využívání aktivizačních metod a didaktických her při výuce klinické propedeutiky na SZŠ v Trutnově. Průzkumem, který byl aplikován na žáky a odborné učitelky, jsme se snažili zjistit, zda jsou tyto metody využívány, v jaké míře a jaký je přístup a vztah žáků a odborných učitelek k alternativní výuce. Výsledky průzkumu jsou důkazem velmi nakloněného a pozitivního vztahu …víceAbstract:
The diploma paper is focused on using the activating methods and didactic games during the clinical propaedeutic education at Secondary Medical School in Trutnov. We made a research among the students and professional teachers with the aim to find out, whether these methods are applied and in which volume and what is the students´s and teachers´ access and relation to the alternative education. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2011
Identifikátor:
115435
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Věra Vránová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHUBERTOVÁ, Lucie. Aktivizační metody a didaktické hry při výuce klinické propedeutiky. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Adéla Hekerlová -
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Anna Čančarová -
Aktivizační metody ve vzdělávání
Jana Fialová -
Aktivizační metody ve výuce odborných technických předmětů na středních školách
Jiří Wasserburger -
Aktivizační metody při online vzdělávání
Michaela Kikalová -
Modularita mysli: koncepce a kritické přístupy
Romana Holomčíková -
Koncepce informačního vzdělávání prvního stupně základní školy na příkladu ZŠ Křídlovická
Pavla Macháčková -
Porovnání koncepcí vzdělávání vybraných alternativních škol s ohledem na kritické myšlení
Soňa TURČYNOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
30. 3. 2011