Sociální a citový vývoj dítěte vzdělávaného v lesní mateřské škole – Žaneta ČÍŽOVÁ
Žaneta ČÍŽOVÁ
Bakalářská práce
Sociální a citový vývoj dítěte vzdělávaného v lesní mateřské škole
Social and emotional development of a child educated in Forest School
Anotace:
Bakalářská práce představuje alternativní formu předškolního vzdělávání dětí v lesních mateřských školách. Zaměřuje se na vliv tohoto alternativního předškolního vzdělávání na dětský vývoj. Představuje současné poznatky o sociálním a citovém vývoji a dalších dovednostech takto vzdělávaných dětí. V práci je uvedeno několik zejména evropských studií, které porovnávaly děti z lesních mateřských škol s …víceAbstract:
Bachelor thesis introduces an alternative form of pre-school education for children in Forest Schools . It focuses on the impact of this alternative method of preschool education on children's development. This thesis presents current knowledge about social, emotional and other skills of children educated in Forest Schools. There is a number of mainly foreign studies that compare children from Forest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lada Veverková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČÍŽOVÁ, Žaneta. Sociální a citový vývoj dítěte vzdělávaného v lesní mateřské škole. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanistika
Práce na příbuzné téma
-
Hudebně – pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání
Kateřina Jerglová -
Vytvoření a ověření intervenčního pohybového programu pro předškolní vzdělávání
Soňa KRČÁLOVÁ -
Rozvoj komunikačních kompetencí předškolních dětí v kontextu využití vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání "Začít spolu"
Ivana Hudcová -
Podpora motorického vývoje dyspraktických dětí v předškolním vzdělávání
Alena LINHARTOVÁ -
Od pomazánky po rostliny z celého světa - environmentální výukový program pro předškolní vzdělávání
Nicole ŠEJVLOVÁ -
MATEŘSKÁ ŠKOLA V MUZEU, MUZEUM V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Božena BOBKOVÁ -
Česká mateřská škola v různých proměnách od roku 1945-2020
Markéta KROPOVÁ -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová