Marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro firmu ALDO s.r.o. – Tomáš Kužel
Tomáš Kužel
Bakalářská práce
Marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro firmu ALDO s.r.o.
Facebook Marketing and its Utilization for the ALDO s.r.o. Company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro marketing firmy ALDO s.r.o. Hlavním cílem je analyzovat možnosti, které tato sociální síť firmám nabízí a navrhnout jejich konkrétní využití vybranou firmou. V rámci řešení byly stanoveny cíle, které chce firma svými aktivitami na Facebooku sledovat. Aby působení firmy na Facebooku zapadalo do koncepce celého jejího …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on Facebook Marketing and its utilization for the Aldo s.r.o. company. Its main purpose is to analyze possibilities, which is this social media offering to companies and to suggest its specific use for chosen company. There were goals set in the process, which this company wants to follow with its activities on Facebook. existing Marketing activities of the company from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kužel, Tomáš. Marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro firmu ALDO s.r.o.. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Individuální stylové dominanty v postojových diskusích na sociální síti Facebook. Originalita vyjadřování ve veřejné psané komunikaci na internetu a její příčiny
Jarmil Vepřek