Pohledy pedagogů základních škol na nesezdané soužití – Bára HLAVÍNOVÁ
Bára HLAVÍNOVÁ
Bakalářská práce
Pohledy pedagogů základních škol na nesezdané soužití
Views of primary school teachers on unmarried cohabitation
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak pedagogové základních škol vnímají nesezdané soužití obecně a jak vnímají alternativní formy rodinných svazků u svých žáků. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se rodiny, manželství a nesezdaného soužití. Praktická část prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu, který je realizován formou …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to find out how primary school teachers perceive unmarried cohabitation in general and how they perceive alternative forms of family ties in their pupils. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the basic concepts related to family, marriage and unmarried cohabitation. The practical part presents the results of qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Procházka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLAVÍNOVÁ, Bára. Pohledy pedagogů základních škol na nesezdané soužití. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Vliv humánně-animální interakce na vývoj a zdraví dítěte na 2. stupni základní školy
Michaela Havlíková -
Systém ochrany ohrožených dětí: Případová studie zaměřená na děti na vybrané základní škole
Nikola TLUSTÁ -
Inkluze žáků-cizinců na základních školách hlavního vzdělávacího proudu na příkladu žáků z vietnamské menšiny
Veronika Ovesná -
Vliv pandemie Covid-19 na psychosociální zdraví dětí na základní škole
Marek VYKA -
Vliv internetu na trávení volného času v souvislosti s pohybovou aktivitou u dětí na druhém stupni základní školy
Lukáš Hrnčiřík -
Vliv rodičů na integraci ukrajinských žáků na základní škole
Michaela BREZINOVÁ -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková
Název
Vložil
Vloženo
Práva