Vendula Mizerová
Bakalářská práce
Personální marketing
Personal marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována tématu personálního marketingu jakožto moderní součástí řízení lidských zdrojů. Práce se zabývá vysvětlením pojmů marketingu s ohledem na jejich využití v personalistice. Dále práce rozebírá obor personalistiky. Následně se práce zabývá personálním marketingem s propojením korporátní identity. Praktická část obsahuje dotazník, na který odpovídali respondenti cílové …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the topic of personnel marketing, as a modern part of human resource management. The thesis deals with the explanation of the concepts of marketing with regard to their use in human resources. Furthermore, the work analyzes the field of human resources. Subsequently, the work deals with personnel marketing with the connection of corporate identity. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Vařáková, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
Foreke Azonwoh -
Personální marketing a jeho role v praxi organizace
Terezie Krausová -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová