Tereza Želonková

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti O2 Czech Republic a.s. v oblasti telekomunikačních služeb.

Anotace:
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a zhodnocení postavení společnosti na stávajícím trhu telekomunikačních služeb. Analýza marketingových aktivit společnosti a návrh možných dalších jejích marketingových aktivit.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.