Marketingová komunikace sportovního klubu – Andrea TUČKOVÁ
Andrea TUČKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace sportovního klubu
Marketing communication of the sports club
Anotace:
Klub biatlonu Jílové se v současné době potýká s nízkou informovaností o klubu na veřejnosti, a tudíž s nízkým počtem zájemců o členství v klubu. Cílem bakalářské práce je identifikovat aktuální marketingovou komunikaci klubu a následně navrhnout nástroje marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o existenci Klubu biatlonu Jílové a rozšířit tak členskou základnu klubu. Pro navrhnutí marketingové …víceAbstract:
The Biathlon Club Jílové is currently struggling with low awareness of the club in public and therefore with a low number of people interested in membership. The aim of the bachelor thesis is to identify current marketing communication of the club and subsequently to propose the tools for marketing communication in order to increase the awareness of the existence of the Biathlon Club Jílové and to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TUČKOVÁ, Andrea. Marketingová komunikace sportovního klubu. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Ondřej Sládek -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Marketingová komunikace v hotelu EURO Pardubice
Monika Amentová -
Marketingová komunikace společnosti MODUS, spol. s. r. o.
Nikola Jedličková -
Online marketingová komunikace restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci
Klára Haratková