Strategické řízení regionální značky - region Českosaské Švýcarsko – Bc. Ivana Mádlová
Bc. Ivana Mádlová
Diplomová práce
Strategické řízení regionální značky - region Českosaské Švýcarsko
Management of the regional brand - Českosaské Švýcarsko region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou značky z pohledu strategického řízení. Práce je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí, na část teoretickou a část praktickou.Abstract:
The Diploma Thesis is focused on the brand issue from the perspective of strategic management. The work is divided into two consecutive parts, a theoretical one and a practical one.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (případová studie)
Miroslav Chlumský -
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Flajšmanová -
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
Eva Týlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva