Iveta TOMŠÍKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza případové studie Experimentaria v Kodani a strategická doporučení pro Techmania science center v Plzni

Analysis of case studies Experimentarium in Copenhagen and strategic recommendations for Techmania science center in Pilsen.
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingu dvou vybraných science centrech. Zaměřuje se zejména na analýzu marketingových nástrojů používaných vůči segmentu široké veřejnosti. V práci je vyhodnoceno postavení Experimentaria na dánském trhu se zaměřením na užité marketingové nástroje. Tyto jsou vyhodnoceny i na dotazníkového šetřeni, které bylo pro účely práce provedeno. Na základě získaných poznatků je …více
Abstract:
The thesis deals with the marketing of two selected science centres. It focuses mainly on the analysis of marketing tools used to segment the general public. The position of Experimentarium on the Danish market has therefore been evaluated with a main focus on applied marketing tools. By means of a survey, which has been made specifically for this project, these marketing tools are analysed. Based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 41641

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOMŠÍKOVÁ, Iveta. Analýza případové studie Experimentaria v Kodani a strategická doporučení pro Techmania science center v Plzni. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická