Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz – Bc. Ondřej Jurášek
Bc. Ondřej Jurášek
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz
Marketing Communication Project for the New Martenz Product
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracovat návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz za účelem jeho efektivního uvedení na trh. První část práce se zabývá zpracováním teoretických poznatků vztahujících se k marketingové komunikaci. Ve druhé části práce je představena společnost Martenz a následně detailně analyzováno její současné využití marketingové komunikace. Provedena …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to develop a marketing communication proposal for a new product of the Martenz company in order to effectively introduce it to the market. The first part of the thesis deals with theoretical knowledge related to marketing communication. In the second part of the thesis, Martenz is introduced and then its current use of marketing communication is analysed in detail …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jurášek, Ondřej. Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna -
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova