Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s. r. o. – Lenka LAŠÁKOVÁ
Lenka LAŠÁKOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s. r. o.
The project of marketing plan for Plastkon product Ltd. company.
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s. r. o. Práce se skládá ze tří částí: teoretické, analytické a projektové části. V první části jsou popsány teoretické poznatky nutné pro vypracování marketingového plánu s ohledem na malé a střední podniky. V praktické části je vypracována marketingová situační analýza (PESTE analýza, Porterův model, GE …víceAbstract:
The main aim of the master thesis is to suggest marketing plan for Plastkon product Ltd. company. The thesis is divided into three main parts: theoretical, practical and project part. The first part deals with the theoretical knowledge required for marketing plan with respect to small and medium enterprises. In the practical part there is provided marketing situation analysis (PESTE analysis, Porter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21081
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAŠÁKOVÁ, Lenka. Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s. r. o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Marketingový plán pro divadelní přehlídku Zaráz
Klára Maťašová -
Strategické plánování malých a středních podniků
Markéta Šotolová -
Strategické plánování a jeho význam pro MSP
Ivana Papíková -
Kulturní centrum Kaštan: Strategické plánování v umění s důrazem na využití současných marketingových nástrojů
Tereza Pěchočová -
Strategické plánování včetně projektové studie
Anastasia Pogodina -
Strategické plánování v MSP
Liubov Sokovikova