Product placement v rapové tvorbě československé hudební scény – Helena Ohřálová
Helena Ohřálová
Bakalářská práce
Product placement v rapové tvorbě československé hudební scény
Product Placement in Rap Production in the Czech and Slovak Music Scene
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým nástrojem product placement a jeho využitím v oblasti hudební tvorby českého a slovenského rapu. V teoretické části jsou definovány základní pojmy zkoumané problematiky, jež jsou stěžejní pro porozumění praktické části práce. Cílem práce bylo zmapovat situaci v oblasti product placementu v daném hudebním odvětví, a to jak z pohledu samotných tvůrců, tak i ze …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing tool product placement and its use in the field of Czech and Slovak rap music. In the theoretical part, basic terms of the researched issue are defined, which are crucial for understanding the practical part of the work. The goal of the thesis was to map the situation in product placement in the given music industry, both from the point of view of the creators …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ohřálová, Helena. Product placement v rapové tvorbě československé hudební scény. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
Jitka Beránková -
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Tereza Šmídová -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
Zuzana Brůhová -
Optimalizace komunikace na sociálních sítích
Veronika Kratochvílová -
Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané
Petr Kříž -
Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci
Adam Žurek -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků jako předpoklad úspěšného umístění produktu konkrétního podnikatelského subjektu
Markéta Dlouhá