Užití Emoji v příspěvcích na instagramovém firemním profilu – Aneta FOJTÍKOVÁ
Aneta FOJTÍKOVÁ
Bakalářská práce
Užití Emoji v příspěvcích na instagramovém firemním profilu
Using Emoji in posts on instagram company profile
Anotace:
Tato práce se zabývá definováním přínosu užití Emojis v příspěvcích na instagramovém firemním profilu Párty služby Děti na hrad. Motivací pro psaní práce je skutečnost, že Emojis patří do komunikace 21. století. Zájem se projevuje v silném dosahu i proto, že se jedná o novou a atraktivní problematiku nejen pro influencery a správce sociálních sítí. Cílem práce je vymezení přínosu aplikace Emojis na …víceAbstract:
This work deals with defining the benefits of using Emojis in posts on the instagram profile of the company Párty služby Děti na hrad. The fact, that Emojis belongs to the communication of the 21st century is the motivation for writing this work. The interest is strong also because it is a new and attractive issue not only for influencers and social network administrators. The aim of the work is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOJTÍKOVÁ, Aneta. \textit{Užití Emoji v příspěvcích na instagramovém firemním profilu}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/2hj99u/.
Jak správně citovat práci
FOJTÍKOVÁ, Aneta. Užití Emoji v příspěvcích na instagramovém firemním profilu. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará -
Marketingová komunikace na sociální síti Instagram
Kristýna Šnoblová -
Dogs of Instagram: The linguistic representation of dogs in Instagram posts
Nikol ŠEVČÍKOVÁ -
Instagramové profily krajů ČR jako prostředek marketingové komunikace v oblasti turismu
Petra Novotná