Štěpán MARTÍNEK

Bakalářská práce

Vývoj vážné hry pro podporu sebevědomí

A Serious Game to Support Self-esteem
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit seriózní hru pro podporu sebevědomí. Na základě již existují-cích her a terapeutických metod pro zvýšení sebevědomí, byla navrhnuta a implementována nová seriózní hra. V této hře se hráč stará o rostlinu k tomu potřebuje herní měnu. Tu získává pomocí plnění terapeutických úkolů a miniher. Následně byla hra otestována na dobrovolnících. Hra ve stávajícím stavu bohužel dobrovolníky …více
Abstract:
Main goal of this work is to create a serious game to support self-esteem. Based on already existing games and therapeutic methods, a new serious game was designed and imple-mented. The goal of the game is to grow a plant. In order to do so, players must obtain in-game currency by completing therapeutic tasks and mini-games. The game was tested on a group of volunteers. The testing by volunteers has …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Josef Kohout, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MARTÍNEK, Štěpán. Vývoj vážné hry pro podporu sebevědomí . Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta aplikovaných věd

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.