Bc. Nikola Sobková

Diplomová práce

Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol

Social and Intrapersonal Factors Influencing Multicultural Learning in Secondary School Students
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou multikulturního učení u žáků středních škol a klade si za cíl zmapovat, které z činitelů hrají významnou úlohu v procesu multikulturního učení žáků středních škol. Teoretická část definuje základní pojmosloví - multikulturní kompetence, modely multikulturních kompetencí a multikulturní učení a vymezuje faktory, které mohou ovlivňovat proces multikulturního …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the multicultural learning in high school students, and its target is to identify which factors play an important role in the process of multicultural learning of high school students. The theoretical part describes basic terminology - multicultural competence, models of multicultural competence and multicultural learning, and defines the factors, which may influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Zveřejnit od: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sobková, Nikola. Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe