Vliv nových technologií na nákupní chování – Pavel ROSMAN
Pavel ROSMAN
Bakalářská práce
Vliv nových technologií na nákupní chování
The impact of new technologies on the consumer behavior
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám novými způsoby marketingové komunikace, které jsou spjaty s vývojem nových technologií. V práci se zaměřuji na nové formy marketingových komunikací a zkoumám vliv nových technologií na nákupní chování spotřebitelů. Teoretická část pojednává o nových formách marketingové komunikace, spojené s nástupem nových technologií. Ve druhé, analytické části, jsem se zaměřil na samotnou …víceAbstract:
This Bachelor thesis is aimed to study new ways of marketing communication related to the development of new technologies. Attention is focused on the new marketing communication forms and influence of new technologies on customer shopping behaviour has been researched. Theory section outlines new forms of marketing communication related to incoming new technologies. The second section is analytic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
18717
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROSMAN, Pavel. Vliv nových technologií na nákupní chování. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Informační technologie zajišťující propagaci značky
Markéta Aghová -
Marketing a informační technologie. Vybraná případové studie
Markéta Veselá -
Informační technologie a jejich vliv na marketing 21. století
Pavel Buřil -
Nové trendy a technologie v oblasti marketingové komunikace na trhu B2C
Pavel Pech -
Marketing a informační technologie
Evelyna Pachovská -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová