Robert TOBOLA

Bakalářská práce

Průzkum spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o.

Customer satisfaction research of mould divizion of company Barm Continental Ltd.
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám průzkumem spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental, spol. s r. o. Cílem mé bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení stávající situace spokojenosti zákazníků. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část je literární rešerší v oblasti průzkumu spokojenosti zákazníků. V praktické části provádím průzkum …více
Abstract:
My bachelor thesis is dealing with a research of customer´s content in mould division of company Barum Continental, ltd. The purpose of the thesis is trying to suggest some spe-cific precaution for improving current situation of customer´s content. The bachelor thesis is divided into two main parts. The theoretic part includes the description of customer´s content. In the practical part I carry on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor: 11606

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOBOLA, Robert. Průzkum spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o. . Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 05. 2019

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.