Optimalizace marketingové komunikace v online prostředí – Mgr. Monika Košťálová
Mgr. Monika Košťálová
Diplomová práce
Optimalizace marketingové komunikace v online prostředí
Optimization in Online Marketing Communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem optimalizace marketingové komunikace v online prostředí. Cílem práce je analyzovat vybrané nástroje online marketingové komunikace zvoleného subjektu, kterým je produkční studio Timebreak, a vyhodnotit vhodnost jejich využívání z hlediska marketingové strategie společnosti a její pozice na trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zpracována …víceAbstract:
This thesis deals with the topic of optimization of marketing communication in the online environment. The aim of the thesis is to analyze selected online marketing communication tools of the chosen entity, which is the production studio Timebreak, and to evaluate the suitability of their use in terms of the company's marketing strategy and its position on the market. The thesis is divided into two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva