Bc. Zuzana VINKLÁRKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové komunikace muzikálu Srdce

Marketing Communications of Musical Srdce
Anotace:
Bakalářská práce ve své teoretické části shrnuje poznatky z oblasti managementu divadla s ohledem na specifika muzikálu a marketingu nevládních neziskových organizací se zamě-řením na kulturu. V praktické části práce představuje občanské sdružení Musical Havířov, jež v současnosti realizuje projekt muzikál Srdce. V konfrontaci s jinými aktivitami sdružení jsou hodnoceny marketingové komunikace muzikálu …více
Abstract:
In its theoretic part, this bachelor thesis contains facts from theatre management and mar-keting of non-profit organizations specialized in culture. Non-governmental organization Musical Havířov is presented in a practical part of the thesis. Nowadays, the Musical Haví-řov realizes a project musical Srdce. There are marketing communications of musical Srdce evaluated in comparison with other activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10539

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VINKLÁRKOVÁ, Zuzana. Marketingové komunikace muzikálu Srdce. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.